Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan om jou een onvergetelijke ervaring mee te geven. Zowel tijdens de voorpret als tijdens de Hilversum City Run zelf! Heb je een vraag en kun je het antwoord niet op onze website terug vinden? Dan helpen wij bij het beantwoorden van jouw vraag!

Inschrijving 2023

Inschrijven
Wanneer gaat de inschrijving open?
De inschrijving van de Hilversum City Run 2023 gaat open op maandag 28 november 2022.

Wanneer sluit de inschrijving?
De inschrijving sluit op 3 april 2023, of eerder als we uitverkocht zijn.

Hoe kan ik inschrijven?
Ga naar de startpagina en kies voor ‘Inschrijven’
 
Hoeveel kost het om in te schrijven?
De tarieven vind je hier.
 
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
De bevestigingsmail is afkomstig van ‘noreply@atleta.cc’. Check ook jouw spam of ongewenste mail.
 
Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem contact op via dit contactformulier. . Mogelijk heb je een typefoutje gemaakt in het e-mailadres.
 
Is er een na-inschrijving of wachtlijst?
Er is geen na-inschrijving of wachtlijst.
 
Wanneer de inschrijving sluit of uitverkocht is, komt er een vraag- en aanbodpagina op de website. Daar kan je een oproep doen of contact opnemen met iemand die zijn/haar tickets aanbiedt. Zodra je iemand hebt gevonden, kan deze persoon via zijn/haar dashboard de ticket aan jou toewijzen. Let op: Le Champion bemiddeld hier niet in.
Inschrijving wijzigen, annuleren, overdragen
Hoe wijzig ik mijn afstand, persoonlijke gegevens, verwachte eindtijd?
Wil je deelnemen aan een lagere afstand? Dan kan je met jouw startnummer deelnemen aan een kortere afstand. Het is niet mogelijk om deel te nemen aan een hogere afstand.

Het wijzigen van gegevens is niet meer mogelijk.

Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Als je niet mee kunt of wilt doen, dan kun je jouw inschrijving aan iemand anders overdragen. Hoe dat gaat, lees je bij de volgende vraag.

Annuleren is niet meer mogelijk. Zie hiervoor de Algemene voorwaarden op de website.

Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders?
Ga naar 'Open dashboard' in jouw bevestigingsmail. Open jouw registratie, klik in jouw ticket op 'Bewerken' en vul de gegevens in van de persoon aan wie je jouw ticket wilt toewijzen en klik op 'Opslaan'.

Het is van 6 maart t/m 3 april 2023 niet mogelijk om het ticket toe te wijzen. Vanaf 4 april t/m 15 april 2023 weer mogelijk om tickets toe te wijzen. Indien je na de uiterste wijzigingsdatum een ticket toewijst, kunnen wij de naam op het startnummer niet meer wijzigen. Je dient ondering te regelen dat het startnummer bij de nieuwe deelnemer terecht komt.

Je kunt jouw inschrijving t/m 15 april 2023 toewijzen aan iemand anders. De overdracht is voor eigen risico. Le Champion bemiddeld hier niet in.
Algemene voorwaarden
De algemene voorwaarden vind je hier.
Shirt
Klik hier voor meer informatie over het shirt.
Startnummer
Krijg ik mijn startnummer thuisgestuurd?
Ja, uiterlijk in de week van het evenement ontvang je jouw startnummer per post.

Ik woon in het buitenland, ontvang ik mijn startnummer met de post?
Nee, indien je met een buitenlands adres staat ingeschreven, dien je jouw startnummer ook op te halen. Je ontvangt in de week van het evenement informatie hierover.

Ik heb een startnummer van iemand overgenomen. Kan ik de naam op het startnummer veranderen?
Als een startnummer eenmaal is gemaakt, kan de naam helaas niet meer veranderd worden. Is het startnummer online aan jou toegewezen, dan komt jouw naam wel in de uitslagen te staan.

Hilversum City Run 2023

Startvak en starttijd
Hoe kom ik erachter in welk startvak ik start? 
In de week voor het evenement ontvang je een e-mail met de laatste deelnemersinformatie met daarin informatie over jouw startvak en starttijd.
 
Wat zijn de starttijden?
Klik hier voor de starttijden.
 
Mag ik eerder/later starten?
Starten in een ander startvak is niet toegestaan!
 
Mag ik deelnemen aan een andere afstand?
Het is alleen mogelijk om je afstand te wijzigen naar een lagere afstand. Je kunt met jouw huidige startnummer de lagere afstand lopen. Je start dan vanuit het startvak met dezelfde kleur als die van jouw oorspronkelijke afstand.
Start/finish
Waar is de start en de finish? 
De start en finish is op het gezellige Marktplein Langegewenst. 
Bereikbaarheid
Waar kan ik parkeren?
Lees hier meer over de bereikbaarheid.
Helpdesk
Waar is de Helpdesk van Le Champion?
Je vindt de Helpdesk nabij de start op het gezellige Marktplein Langgewenst.
Medaille
Krijg ik een medaille?
Iedere deelnemer ontvangt na de finish een unieke herinneringsmedaille!

Medaltab?

Wil je jouw medaille nog specialer laten maken? Bestel dan een gepersonaliseerde medaille inleg. Dit is een orgineel gegraveerd plaatje met daarop jouw naam en de gelopen afstand. Wanneer je de medaille inleg vooraf bestelt via het inschrijfformulier, zijn de kosten € 6,- per stuk (incl. verzendkosten).

Wanneer ontvang ik de bestelde Medaltab?
Binnen twee weken na het evenement ontvang je jouw bestelde Medaltab op het adres dat bij ons bekend is.
Tijdslimiet
Zijn er tijdslimieten?
Bij deelname aan de Hilversum City Run 2023 gelden de volgende tijdslimieten:
- 10 km: 1 uur en 30 minuten;
- 5 km: 45 minuten;
- Kids Run: 30 minuten.
Verzorging, medisch, facilliteiten
Welke verzoring krijg ik onderweg?
Onderweg kom je verschillende verzoringsposten tegen.

Is er medische hulpverlening aanwezig?
Bij de verzoringsposten onderweg vind je medische posten.

Zijn er toiletten onderweg?
Er zijn toiletten op de start-/finishlocatie en langs het parcours.

Kan ik mijn kledingtas ergens inleveren?
Er is in Poppodium de Vorstin de mogelijkheid om om te kleden en jouw kleding in te leveren bij de kledinginname. Bij inlevering van jouw (kleding)tas krijg je een sticker op jouw startnummer geplakt. Na afloop kan je aan de hand van dit nummer jouw tas weer ophalen. Inleveren is op eigen risico. De kledinginname is geopend van 11.00 uur tot 17.00 uur.

Let op! Laat je kleding niet achter bij de startvakken en bind deze niet vast aan de hekken, want deze wordt direct na de start verwijderd.
Tijdsregistratie, uitslagen
Is er tijdsregistratie?
De tijdregistratie wordt verzorgt door Mylaps Event Timing door middel van een chip achterop jouw startnummer.

Waar vind ik mijn uitslag?
Klik hier voor de uitslagen.

Mijn uitslag klopt niet, wat nu?
Stuur een bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw wijziging.

Kan ik mijn uitslag laten verwijderen?

Stuur een bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw verzoek. Jouw gegevens worden dan geanonimiseerd.
Gevonden voorwerpen
Ben je iets waardevols verloren, informeer dan bij onze Helpdesk ter plekke. Is het niet gevonden, informeer dan ook achteraf even bij onze organisatie via dit contactformulier.

Hilversum City Run 2023

Uitslag
Mijn uitslag in de Le Champion app klopt niet/ontbreekt. Wat nu?
Indien jouw uitslag in de app niet klopt, of als jouw uitslag niet in de app staat, check dan de officiële uitslag op de website. De uitslag op de website is leidend.

Waar vind ik mijn officiële uitslag?
Klik hier voor de officiële uitslagen van de Hilverum City Run 2023.

Mijn uitslag op de website klopt niet. Hoe verander ik dat?
Voor vragen en opmerkingen over de uitslag, stuur een email naar Mylaps Event Timing. Vermeld je startnummer en eventueel zelf geklokte tijden.

Kan ik mijn uitslag laten verwijderen?
Stuur een bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw verzoek. Jouw gegevens worden dan geanonimiseerd.
Foto's
Ik kan mijn foto's niet vinden, wat nu?
Indien je jouw foto's niet kan vinden met jouw startnummer, zoek dan via de 'Zoek met selfie' button. De software zoekt al jouw foto’s razendsnel op nadat je een selfie of een andere foto van jezelf hebt geüpload. Klik hier om jouw persoonlijke foto's te zoeken.

Als je hebt gezocht met jouw startnummer èn met een upload van een duidelijke foto van jezelf en je vindt nog steeds geen foto's, dan kan het zo zijn dat je op de fotopunten net achter iemand hebt gelopen. Het spijt ons, dan zijn er geen foto's beschikbaar.

Kan ik mijn foto’s laten verwijderen?
Als je jouw foto's wilt laten verwijderen, stuur ons dan een bericht via het contactformulier.
Gevonden voorwerpen
Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?
Ben je iets waardevols verloren, informeer dan achteraf even bij onze organisatie via het contactformulier.

Overig

Vrijwilliger worden
Welke vrijwilligerstaken zijn er en hoe kan ik mij aanmelden?
Wil jij ons helpen tijdens een evenement? Lees hier meer over vrijwilligerswerk en meldt je aan via het inschrijfformulier.
Le Champion leden
Hoe kan ik lid worden van Le Champion?
Lees hier meer over de voordelen van een lidmaatschap en wordt lid via het inschrijfformulier.

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons een bericht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!